• Vereniging

Accommodatie

V.V. Hontenisse speelt haar thuiswedstrijden op sportpark ‘t Prinsebos, gelegen aan het Marijkeplein te Kloosterzande. We hebben beschikking over een kantine, zes kleedlokalen, drie voetbalvelden (waarvan het hoofdveld met tribune) en één trainingsveld. Parking is er op het naastgelegen Marijkeplein. Op zaterdag kunt u het sportpark tevens betreden via de ingang aan de Emmastraat. Ook hier zijn enkele parkeerplaatsen aanwezig.U treft ons sportpark op het volgende adres:Marijkeplein 94587 BH KloosterzandeIn de onderstaande weergave van Google Maps kunt u een routebeschrijving naar ons sportpark genereren.

Kantine

Alleen op wedstrijd-dagen en vrijdagavond is de kantine van V.V. Hontenisse geopend en telefonisch te bereiken via het telefoonnummer: 0114-681800. Wij schenken geen alcohol aan jongeren die nog geen 18 jaar zijn. Op zaterdagochtend, wanneer onze jeugdwedstrijden plaats vinden, wordt er geen alcohol verkocht. Volgens de reglementen van de KNVB is het verboden om met glaswerk buiten het terras te komen.