• Interview Pupil van de Week

Hontenisse 1 - Ria W. 1

Ola amigos,

Mijn naam is Xavi Alvarez Morcus en ik ben a.s. zondag de Pupil van de Week.

Even wat over mezelf...

Ik ben dus Xavi en ik ben geboren op 1 oktober 2009 en heb 1 oudere broer Ramon.

Ik zit in groep 7/8 van Basisschool 't Getij.

Mijn hobby's naast voetballen zijn gamen en buitenspelen.

Mijn favoriete vakantie bestemmingen zijn Spanje en Griekenland.

Ik speel vanaf de mini's bij Hontenisse.

Op dit moment speel ik bij Hontenisse/SDO'63 JO11-1; mijn positie is keeper.

Mijn beste wedstrijd tot nu toe was de bekerwedstrijd tegen Vv Zeelandia Middelburg JO11-1; we wonnen met 3-0 !!

Mijn sterke punten als keeper zijn het duiken naar de bal en het inschatten van hoge ballen.

Mijn mindere punten zijn het schoppen met links.

Mijn mooiste actie was bij de JO10...toen scoorde ik met een uittrap een doelpunt !!

Mijn favoriete voetbalclub is Feyenoord Rotterdam; ik ga soms wel eens kijken met mijn papa, broer en oom in het stadion.

Mijn favoriete speler is Alison Becker, de keeper van Liverpool FC.

Ik vind het heel leuk en ook wel een beetje spannend om Pupil van de Week te zijn...ik denk wel dat Hontenisse met 4-2 gaat winnen !!

Adios en tot zondag !!

Xavi